Termeni si conditii comenzi - informatii livrari, transport in tara prin agent sau curier, termeni si conditii de plata

Termeni si conditii comenzi - informatii livrari, transport in tara prin agent sau curier, termeni si conditii de plata. Politica Conditii legate de comercializarea produselor Comandarea de produse la telefon 0744507642 sau prin intermediul acestui site echivaleaza cu acceptarea de catre dumneavoastra CLIENTUL , a prezentelor conditii. Click aici !


Cum Cumpar
Magazinul nostru preia comenzi si livreaza la domiciliul tau in cel mai scurt timp produsele comandate.
 Dupa informarea complecta si corecta din pagina noastra, m
ecanismul este foarte simplu si urmareste cativa pasi:
1. Preluarea comenzii
2. Confirmarea comenzii
3. Conditii de livrare
4. Modalitati de plata

         1. Preluarea comenzii
  Aveti la dispozitie doua variante simple de comanda dupa ce a-ti citit cu atentie toate detaliile din paginile noastre:
     Comada telefonica
 Sunati la numarul de telefon 0744 507642 in timpul programului pentru comenzi.
Program comenzi telefonice: Luni-Vineri: 9-17

      Comanda online
 Indata ce ati gasit un produs pe care doriti sa-l achizitionati din oferta, accesati cosul de produse prin intermediul butonului "comanda on line" . In caseta dedicata produsului vei avea optiuni care iti vor permite sa modifici, sa anulezi comanda initiala, precum si sa trimiti comanda finala catre serverul dedicat magazinului nostru online, spre procesare.

Ultimul pas spre definitivarea optiunilor dumneavoastra va fi inregistrarea in cadrul unui formular a datelor necesare pentru efectuarea livrarii. Accesul la acest formular se efectueaza in urma apasarii butonului "trimiteti comanda" .
Va rugam trimite-ti solicitarea dvs. pe adresa de e-mail: tehnicsatelit@gmail.com
       2. Confirmarea comenzii
In cel mai scurt timp de la inregistrarea comenzii, unul din operatorii nostri te va contacta pentru a comunica timpul de livrare si a verifica adresa de livrare si comanda lansata in cadrul magazinului nostru.
 Preturile afisate contin TVA   Pentru comanda va rugam comunicati:  nume prenume,   serie si numar buletin, cnp, adresa de livrare, telefon de contact.  Produsele se livreaza numai dupa confirmarea telefonica a comenzii si verificarea datelor din buletin.

**  
Conform noului cod fiscal, comerciantii au obligatia de a include pe factura datele de identificare fiscala a cumparatorilor.  In cazul persoanelor fizice, identificarea fiscala se face pe baza CNP-ului sau a seriei si numarului buletinului sau cartii de identitate.  In plus, CNP-ul se va regasi pe certificatul de garantie,  numele si prenumele pe mandatul postal, in cazul expedierilor prin posta.     comenzi la adresa de e-mail: tehnicsatelit@gmail.com
 
                                         MODALITATI DE LIVRARE      Livrez produsele solicitate pe intreg teritoriul Romaniei Livrarea produselor prin agent sau cu firme de curierat care isi desfasoara activitatea in Romania se va face conform tarifului curierului .
 .  Comenzile se fac telefonic pentru produse la numarul 0744507642  sau prin formularul de comanda on line
.  Comenzile efectuate pana la ora 12.00 in fiecare zi de Luni pana Vineri se vor verifica fiind livrate dupa confirmarea telefonica a comenzii si datelor din buletin in termen de 2 zile lucratoare.
 . Produsele ajung la destinatie prin curier rapid in 1 - 3  zile lucratoare de la livrare in functie de localitatea dumneavoastra.
·      Livrarea produselor prin curierat se poate face la destinatie ramburs, clientul plateste si transportul tur si retur , sau transfer bancar cu plata in cont in acest caz livrarea se face dupa intrarea banilor in cont.

     Este bine sa stiti ca refuzul nejustificat de a primi coletul comandat si plata  rambursului  ar putea atrage dupa sine anumite sanctiuni plangeri legale pentru recuperarea prejudiciilor, publicarea numelui clientului, adresa de e-mail de unde se face comanda, numarul de telefon de la care se comanda inselator, etc.
 De asemenea, ne rezervam dreptul de a informa si alti vanzatori online despre calitatea de client non-grata. In situatia in care un client refuza nejustificat sa ridice un colet livrat, noi ne rezervam dreptul de a apela la instantele de judecata pentru recuperarea cheltuielilor de procesare a comenzii nu doar pentru livrarea lor.

Clientii care vor face o comanda si apoi, din diverse motive, vor refuza sau nu vor ridica coletul, vor fi trecuti pe lista neagra publica si vor putea face o alta comanda numai cu achitarea IN AVANS a taxei postale initiale, a taxei de retur si a valorii comenzii actuale cu taxa de transport aferenta.
                                 COSTUL  DE TRANSPORT
 Plata  transportului se face de catre client.  In orasele unde exista retea de curierat tariful de transport cu ramburs minim este de aproximativ 25 lei suma crescand in functie de dimensiunea , greutatea coletului si valoarea rambursului.
   In localitatile unde nu sunt puncte de curierat se adauga Km exteriori, tariful in aceste cazuri poate ajunge si la 70 lei suma crescand in functie de dimensiunea, greutatea coletului si valoarea rambursului.  ( In acest caz ne rezervam dreptul sa expediem coletul doar dupa plata in cont in baza facturii proforme emisa. )  Cumparatorul va achita curierului suma ramburs care contine  valoarea coletului + taxa de transport tur + retur ramburs al banilor , suma care este inscrisa in nota de transport al curierului si se plateste la destinatie ramburs.
Exemplu de calcul :  Pe colet se trece valoarea produsului Ramburs x lei clientul plateste transportul tur si retur plic cu bani ramburs. 
 Nu sant raspunzator pentru livrarile intarziate din cauza curierului indiferent de invocarea oricarui motiv. accidente, blocaje rutiere, calamitati naturale, etc...
   Atentie !
  Verificati integritatea coletului la primire !
Dupa plata rambursului , in prezenta curierului , desfaceti si verificati integritatea produselor,  daca observati produse degradate sau sparte la transport sunati imediat la noi in prezenta curierului , solicitati pe loc returnarea produsului catre noi si mentionati pe nota de transport ca produsul a fost deteriorat la transport.
   Reclamatiile ulterioare pentru degradare la transport nu mai pot fi luate in considerare.    Livrez produsele solicitate in Europa in tarile membre UE
Comenzile pentru Europa se trimit numai pe adresa tehnicsatelit@gmail.com 
    Dupa confirmarea comenzii si comunicarea pretului total cu taxele de livrare se va face plata , dupa primirea  banilor in cont voi confirma si voi expedia coletul prin posta la adresa destinatarului.  Termenul de primire este de aproximativ 5 - 10 zile de la expediere in functie de tara. 
 CONDITII DE GARANTIE 

                                    TERMENI  SI  CONDITII
 Garantia se solutioneaza prin unitatile service din tara inscrise in certificatele de garantie sau la unitatea service a producatorului , prin repararea, inlocuirea sau rambursarea platii produsului defect.
. Plata transportului pentru produsele trimise tur-retur in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.

Conditiile de garantie sunt in conformitate Legea 449/2003 si O.G. 21/1992.
 La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original pentru a nu suferii degradari la transport, impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala, instrunctiunilor de folosire sau a certificatului de garantie, dupa caz si notificare in scris a defectului observat .
  In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului / expeditorului fara a i se solutiona garantia.
  Instalarea produselor se  face de catre personal autorizat cu respectarea normelor in domeniu.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente / piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, gandaci de bucatarie, etc. , setari , resetari si instalari incorecte, surse defecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor SAU NERESPECTAREA INSTRUCTIUNILOR si RECOMANDARILOR DE FOLOSIRE.
Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate , acolo unde este cazul, duc la pierderea garantiei.
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect.
TESTAREA PRODUSELOR IN VEDEREA LIVRARII 
Toate produsele sunt testate de noi in unitatea service in vederea livrarii catre client , evitand in acest fel defectele eventuale de fabricatie. POLITICA DE RETURNARE
Returnarea produselor
   In conformitate cu OUG 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
  In cazul in care renuntati la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returnati produsul exact in starea in care v-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
  In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, nu aveti dreptul sa solicitati rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul nostru  prin electrounivers.aaz.ro, pe cheltuiala exclusiva a dumneavoastra.
 
   Rambursarea pretului catre dumneavoastra nu se va face inaintea de primirea produsului si confirmarea emisa de  Rot Mircea Cristian intreprindere individuala prin electrounivers.aaz.ro ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.

   * In cazul in care ati optat pentru plata la livrare, clauza de mai sus nu se aplica, deoarece produsul este vazut de dumneavoastra inainte de efectuarea platii, avand astfel posibilitatea de a verifica daca este corespunzator solicitarii dumneavoastra.
  Efectuarea platii la momentul livrarii sau ulterior echivaleaza cu acceptarea irevocabila a produsului, dreptul de denuntare ne mai putand fi exercitat dupa aceasta data.
   Rot Mircea Cristian intreprindere individuala  prin electrounivers.aaz.ro isi rezerva dreptul sa solicite despagubiri in cazul in care denuntarea unilaterlala este efectuata doar in scopul prejudicierii Rot Mircea Cristian intreprindere individuala   prin electrounivers.aaz.ro .

Nu se accepta pentru returnare produsele folosite sau cele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. vezi termeni de garantie.

Produsele returnate trebuiesc insotite de factura chitanta/ bon fiscal si de toate accesoriile primite in ambalajul original complet si nedeteriorat.
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate.
Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.
Daca  nu se poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Viciile de fabricatie nu se includ in cele specificate mai sus, referitoare la informatiile produselor de pe site.
Produsele primite defecte sau care prezinta vicii de fabricatie, vor fi inlocuite cu un produs functional cu conditia notificarii in scris in termen de 
10 zile , garantia este asigurata de producator sau prin unitatile service din tara trecute in certificatele de garantie tiparite de producator.
   NU SE VOR RETURNA in termenul de 10 zile PRODUSELE PANA CAND NU NI SE VA ADUCE ACEST LUCRU LA CUNOSTINTA IN SCRIS pe email si telefonic.
   Asadar, va rugam sa ne anuntati in termenul de 10 zile, inainte de a returna un produs si la tel 0744507642 in zilele de lucru in timpul programului , de luni pana vineri intre orele 9 - 16, altfel vom refuza returul.

Clientul va returna produsele pe cheltuiala proprie .
  Dupa acest termen produsele nu se returneaza si nu se restituie cv. lor, decat cu acceptul producatorului pentru motive intemeiate.
 Toate produsele au garantie si producatorul asigura repararea lor.
  Pentru probleme tehnice sunati direct la producator, la unitatile service sau agentii trecuti in lista de garantie.

  
 Produsul se va returna ca si colet simplu, FARA RAMBURS, iar banii se vor trimite inapoi prin mandat postal in termen de maxim 30 zile.

Deoarece producatorul nu are control asupra modului de folosire al incubatorului livrat, el nu isi asuma nici o responsabilitate pentru pierderi sau stricaciuni produse de aparat ( ex. oualor de incubat ) garantia este pentru incubator respectiv piesele componente.
 Pentru incubatoarele electrice, microferma,  se acorda garantie 24 luni.
  Nu se acorda garantie privind eficienta incubarii !
    Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, firma are dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.  Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
In toate cazul returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.
Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

    In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, bon fiscal, certificate de garantie etc.).
Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazine.

ATENTIE !  
    Inainde de a comanda va rog cititi: TERMENI si CONDITII comenzi TRANSPORT garantii

  Si   POLITICA  CONDITII Comercializare
 ** 
Produsele vor fi încasate la preţul valabil în momentul efectuării plăţii. Ne rezervăm dreptul de a modifica preţurile în orice moment, fără o notificare prealabilă.
Acest lucru nu se extinde si la preturile produselor din comenzile confirmate telefonic si in curs de livrare. Pretul pe care il confirmati cand sunteti sunat de operator este pretul pe care il platiti.
  Nu facem livrarea pana nu se confirma telefonic comanda !


* Transportul se plateste de catre client.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu